Tuesday 2 September 2014

Promosi Murah Shaklee Collagen dan Mealshake

Bulan September ni Shaklee telah menawarkan promosi hebat buat julung-julung kalinya..Ada dua promosi lagi..iaitu Beli 3 mealshake percuma 1, Beli 6 Collagen Percuma 1!! Wow dua2 hot item tau...
Rugi sangat bagi siapa yang taki join jadi member Shaklee sekarang. Harga untuk member lagi BERBALOI2..

Jom kita tengok satu persatu PROMOSI SEPTEMBER 2014


1) PROMOSI BELI 6 COLLAGEN PERCUMA 1

Bagi peminat-peminat Shaklee, setiap bulan Shaklee akan pilih mana-mana produk Promosi Beli 6 percuma 1. So, bulan ni Shaklee telah memilih produk Shaklee Collagen Powder yang semestinya menjadi kegilaan ramai.. Mana taknya telah terbukti keberkesanannya!

Apa kelebihan Shaklee Collagen Powder ni berbanding Collagen lain??
Shaklee Collagen Powder ni semestinya HALAL dan telah mendapat sijil halal. Kolagen Saklee adalah sejenis kolagen yang bermutu tinggi dan telah diekstrak dari sisik ikan merah dan mudah diserap oleh badan.

Kelebihan Shaklee Collagen Powder ini dapat membantu anda kelihatan awet muda, mengurangkan maslah parut dan jeragat, mencantikkan kulit, menjadikan kulit anda segar dan lembap, menghilangkan tanda penuaan serta baik untuk sendi dan otak.

Mengikut ujian klinikal yang telah dijalankan, Shaklee Collagen Powder terbukti berkesan dalam masa 8minggu.



Apa yang Anda akan perolehi melalui Promosi Shaklee Collagen Powder ni?


  • PERCUMA 1 kotak Shaklee Collagen Powder
  • PERCUMA kos Penghantaran
  • PERCUMA keahlian Shaklee seumur hidup
  • BONUS dari Shaklee pada bulan hadapan



2) PROMOSI BELI 3 MEALSHAKE PERCUMA 1

Berita gembira ni pastinya disukai oleh para ibu kerana melashake ni adalah multivitamin dalam bentuk serbuk untuk kanak-kanak. Tapi bagi orang dewasa pun boleh untuk minum... Terutamanya bagi mereka yang ingin menambahkan berat badan.  Mealshake ni sangat berkhasiat kerana mengandungi 24 jenis vitamin yang dapat membantu menambung keperluan zat dan nutrien kanak-kanak.




Bagaimana Mealshake ni dapat membantu anda. Senang sahaja...Biasanya saya akan menambahkan hanya 1sudu kecil pada susu anak saya.Anda juga boleh menambahkannya pada minuman anak anda, sebagai sebahagian daripada sarapan mereka. Antara manfaat Mealshake ni adalah seperti membantu tumbesaran anak-anak, meningkatkan sistem imunisasi, membantu masalah sembelit,  ekzema, asma atau kanak-kanak yang kurang selera makan.

Boleh melihat kelebihan dan testimonial MEALSHAKE di mana produk ni memang dapat membantu para ibu menyekesaikan masalah meraka...

So, tunggu apa lagi..Jom grab PROMOSI SEPTEMBER!

Jangan segan silu untuk hubungi saya ya..
SMS/Whatsapp ke 0132066496

Klik disini untuk mengetahui KELEBIHAN menjadi ahli Shaklee





Salam sihat& cantik,
Pn Nurul
Shaklee Indipendent Distributor (ID No: 910815)
sms/whatsapp-013-2066496


No comments:

Post a Comment