Saturday 16 November 2013

SET KECANTIKAN

Rasa rendah diri sebab kulit kusam, berjerawat dan berjeragat..Sememangnya kecantikan kulit sangat sinonim dengan wanita.Semua wanita ingin kelihatan cantik..Terutamanya di hadapan suami..

Pengguna hari ini semakin bijak untuk memilih supplement semulajadi untuk mencantikkan kulit. Pilihan ini amat bertepatan kerana kecantikan kulit dapat dibentuk melalui pemakanan yang berkhasiat khususnya protien dan Vitamin E.


Pilihan yang mudah dan tepat adalah dengan mengamalkan Vitamin E dan Energizing Soy Protien (ESP) dari Shaklee yang tebukti membantu pembentukan kulit yang halus dan gebu. Tapi hendaklah diketahui bahawa supplement ini bukan ubat yang dalam tempoh 3hari kita nampak kesan..Sel kulit kita memerlukan masa sekurang-kurangnya 90 hari untuk membentuk sel kulit baru.


Bagi yang tak sabar, nak cantik makan hari ni esok nak kulit mulus gebu, tak layak ambil supplement. Namun saya yakin, pengguna harini amat bijak dan berilmu untuk memilih supplement semulajadi atau bersteroid. Pilihan saya adalah ESP Shaklee dan Vitamin E Shaklee. Semulajadi tanpa bahan pengawet, halal dan telah diuji secara klinikal ianya SELAMAT untuk anda dan keluarga!=)







Jom tengok pengalaman pengguna...





Salam sihat& cantik,
Pn Nurul
Shaklee Indipendent Distributor (ID No: 910815)
sms/whatsapp-013-2066496

No comments:

Post a Comment