Thursday 3 October 2013

SET KESUBURAN SHAKLEE

Semua pasangan yang telah mendirikan rumah tangga, pasti mengimpikan untuk mempunyai zuriat sendiri..Namun, tidak semua pasangan dikurniakan zuriat dalam masa yang singkat.

Oleh itu, kita sebagai hamba Allah, perlu berusaha untuk mendapatkan zuriat untuk bekalan kita di akhirat kelak. Ini kerana, apabila mati anak adam, maka terputuslah dengan dunia ini kecuali 3 perkara, iaitu sedekah jariah, ilmu yang bermanfaat dan doa anak yang soleh. Jadi, berusahalah untuk mendapatkan zuriat. Bagaimana Shaklee dapat membantu anda mendapatkan zuriat?

Shaklee dapat membantu anda memperolehi zuriat dengan pengambilam supplemen semulajadi shaklee. Menurut kajian dari Harvard Medical School menunjukkan bahawa pengambilan supplement dan mutli minerals membantu meningkatkan tahap kesuburan lelaki dan wanita.

Untuk set kesuburan wanita dan lelaki, 






Lelaki disarankan ambil:


  • Vita Lea
  • BComplex
  • Vita C
  • Zinc Complex
Wanita disarankan ambil:


  • Vita Lea
  • BComplex
  • Vita C
  • Alfafa
  • GLA Complex
Vita Lea ---> adalah multivitamin untuk membekalkan nutrien yang kita perlukan yang mungkin kita tak dapat dengan pemakanan harian.So mane2 nutrien yg lompong (kosong) tu  akan dipenuhi. Jadi tubuh badan kita akan lebih sihat dan cergas.
Vitamin B Complex----> penting untuk mereka yang merancang untuk hamil kearana kaya dengan asid folik yang diperlukan. Jika sudah pregnant nanti, pengambilan B-Complex sangat penting  bagi mengelakkan bayi mengalami spina bifida.
Vita C pula ---->untuk pembinaan dan pemulihan sel. Jika ada sel-sel rosak, dapat kita baiki dan tingkatkan kecergasan dan kesihatan tubuh badan kita
Alfalfa ----> untuk wanita membantu dalam hal2 organ kewanitaan seperti rahim dan alat sulit dan membantu menyelesaikan masalah seperti keputihan dan sebagainya.
GLA Complex ---> membantu tubuh menghasilkan ‘cecair kesuburan’ yang antara kebaikannya ialah memberi ‘ruang’ untuk sperma terus hidup dalam tiub falipio sehingga 5 hari. Sebab tu penting sangat2 wanita mengam GLA ini..=)
Zinc---> membantu menguatkan sperma dan memekatkan sperma. Jadi kebarangkalian sperma menempel di ovari lebih tinggi.


Hubungi saya jika anda berminat dengan set kesuburan ini..
Konsultasi akan diberikan secara PERCUMA






Salam sihat& cantik,
Pn Nurul
Shaklee Indipendent Distributor (ID No: 910815)
sms/whatsapp-013-2066496


No comments:

Post a Comment