Wednesday 17 July 2013

Vitamin C Shaklee

Vitamin C Shaklee dikenali sebagai Sustained Release Vita c.  Sustained release bermaksud proses dimana diformulasi khas agar ia dapat dilepaskan secara perlahan-lahan mengikut patern istimewa yang mampu menyerap ke dalam badan jam demi jam..Dalam erti kata lain,ia dilepaskan perlahan-lahan dalam aliran darah dalam tempoh masa tertentu. Vitamin c shaklee juga adalah vitamin semulajadi dan bersifat larut air.  Oleh itu, sesiapa yang mengambil Sustained release  vita c ni, dinasihatkan minum air 2-3liter air sehari.

Ok, anda nak tahu khasiat Sustained Release Vita c Shaklee yang terhangat di pasaran ni?
Antara khasiat utama Sustained Release Vita c Shaklee adalah:

- Mencantikkan kulit- Pengambilan setiap hari membantu mencerahkan kulit anda, melambatkan proses penuaan, dan mengelakkan jeragat.

Peningkatan sistem imun-  Vita c Shaklee membantu sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, mengukuhkan sistem imun, pemulihan alergi hidung,selsema dan asthma.

Penyerapan ke dalam sistem badan yang baik- Mengandungi bioflavonoid yang membantu penyerapan vitamin c dengan baik disamping tiada pewarna dan perasa tiruan.

Memperbaiki Insomnia- Sustained Release Vita c shaklee dapat memperbaiki insomnia, stress, keresahan dan kemurungan.

Membentuk kolagen - Ia dapat membantu merangsang pembentukan kolagen dalam badan


CARA PENGAMBILAN SUSTAINED RELEASE VITA C SHAKLEE
Untuk kesihatan: 1-2 biji sehari selepas makan
Untuk allergi, jearawat atau radang kulit : 1biji (2x sehari) selepas makan

BILANGAN SAIZ
180 biji dalam 1 botol  (boleh tahan sehingga 4bulan)

Jika anda berminat untuk mengamalkan VITA C SHAKLEE atau ingin mendapatkan konsultasi PERCUMA, boleh hubungi saya sebagai pengedar sah Shaklee. Bagi yang ingi menjadi ahli juga adalah sangat digalakkan untuk mendapatkan harga yang berbaloi2..
















Salam sihat& cantik,
Pn Nurul
Shaklee Indipendent Distributor (ID No: 910815)
sms/whatsapp-013-2066496
email- farmasisihat@gmail.com

No comments:

Post a Comment