Thursday 5 December 2013

Kebaikan Set Bersalin Shaklee Untuk Ibu Berpantang

Set Bersalin Shaklee adalah antara jenama yang kian dikenali oleh ibu-ibu di Malaysia. Dengan lambakan dan pelbagai pilihan set bersalin, bagaimana kita nak buat pilihan yang terbaik dan selamat untuk diri sendiri(ibu) dan juga bayi terutamanya bayi yang menyusu dengan susu ibu. Ini kerana, apa yang ibu makan, akan mempengaruhi bayi yang menyusu dengan susu ibu.

Pada hari ini, kita dapati kebanyakan bayi mendapat penyakit kuning pada awal kelahiran. Sebenarnya, ia bukan berkait dengan pemakanan ibu semasa berpantang, tetapi ia berkait dengan apa yang ibu makan semasa tempoh kehamilan lagi.






Set Bersalin Shaklee telah terbukti selamat dan HALAL untuk semua ibu yang berpantang dan bayi yang menyusu.Ini kerana pihak Shaklee telah menjalankan R&D bagi setiap produk yang dihasilkan bagi memastikan produk yang digunakan selamat untuk pengguna dan alam sekitar. Produk Shaklee juga adalah syarikat yang mengeluarkan vitamin semulajadi yang telah bertapak lebih 55tahun.

Set Bersalin Shaklee ini mempunyai fungsi yang menyeluruh. Antara fungsinya adalah seperti berikut:

1. Memberi tenaga kepada ibu yang baru lepas bersalin
2. Membersihkan toksin dalam badan
3. Menyembuhkan luka selepas bersalin
4. Memulihkan bahagian keintiman
5. Melindungi rambut dan kuku
6. Mengurangkan stretch mark atau regangan kulit semasa hamil
7. Mencantikkan dan menganjalkan kulit
8. Mengembalikan bentuk tubuh yang ideal
9. Menurunkan berat badan
10.Meningkatkan pengeluaran susu ibu
11.Meningkatkan sistem imuniti ibu dan bayi.
12.Memberikan kesihatan yang berpanjangan kepada ibu dan bayi

Set bersalin Shaklee ini bukan sahaja berfungsi untuk pemulihan dan kurus, tetapi merangkumi keseluruhan keperluan dan kesihatan ibu dan bayi...Sangat bagus dan mesra pengguna bukan?

Pastikan anda membuat pilihan yang tepat dalam memilih set bersalin kerana ia bukan sahaja untuk kesihatan ibu, malah bayi juga...Ia juga bukan untuk kecantikan luaran sahaja, malah kesihatan dalaman yang akan memberi impak yang besar pada masa akan datang.

Sekiranya para ibu ingin mendapatkan set bersalin Shaklee, atau ingin bertanya mengenai set bersalin Shaklee ini, jangan nsegan silu untuk menghubungi saya di 013-2066496 selaku pengedar sah Shaklee yang bertauliah dan mampu memberikan konsultansi yang terbaik untuk anda!=)

Alangkah ruginya jika anda membeli set bersalin Shaklee namun tidak mendapat konsultansi yang betul.Jadi, pastikan anda membuat pilian yang tepat.


Salam sihat& cantik,
Pn Nurul
Shaklee Indipendent Distributor (ID No: 910815)
sms/whatsapp-013-2066496




No comments:

Post a Comment