Monday 11 November 2013

Fungsi Nutriferon Shaklee

Terdapat banyak kebaikan Nutriferon Shaklee yang boleh kita perolehi terutamanya dalam meningkatkan sistem imunisasi badan. Nutriferon Shaklee ini telah terbukti secar klinikal SELAMAT, BERKESAN, 100% SEMULAJADI dan yang paling penting HALAL.

Nutriferon ini merupakan rumusan semulajadi yang membantu dalam meningkatkan sistem imunisasi badan tanpa perlu mengambil antibiotik sintetik atau P*NADOL yang memberi kesan kepada kita.  Antara kebaikan Nutriferon adalah:


1) Mengukuhkan sistem imunisasi dalam masa 3hari

Bagaimana  nutriferon  ini boleh membantu anda mengukuhkan sistem imun badan anda? Interferon dalam nutriferon dapat merangsang dan meningkatkan sistem  imun dengan mengarahkan sistem pertahanan semulajadi badan untuk membunuh T-cells, B-Cells, & Makrofag.Jadi nutriferon ini dapat membantu :


  • Individu yang menghadapi masalah tahap imun yang rendah
  • Sesiapa yang selalu demam, kerap selsema, dan kerap jatuh sakit
  • Ibu menyusu yang anaknya masih kerap demam dan selsema atau selalu sakit.
2) Melindungi dari influenza, selsema dan sakit
Nutriferon ini sebagai "immune booster" pada mereka yang alah pada perubahan cuaca (sekejap panas dan sekejap hujan), jerebu,pencemaran udara dan berkesan melindungi dari virus mikrob seperti selsema, alergi dan influenza.

3) Membantu melawan sel kanser dan membantu mengurangkan ketidakselesaan semasa proses kimoterapi.
Polisakarida yang terdapat dalam interferon semulajadi merangsang dan mengaktifkann immunoglobulin untuk melawan sel-sel kanser dan ketidakselesaan selepas kimoterapi.

4) Melambatkan proses penuaan
Formula nutriferon semulajadi yang pertam di dunia ini merangsang pengeluaran makrofag untuk mengurangkan radikal bebas,virus dan kuman dan menjadikan sel-sel kulit menjadi lebih muda.

5) Membantu wanita menopous menjadi lebih sihat
Apabila wanita telah menopous berlaku gejala-gejala seperti hipertensi, kolestorel dalam darah yang tinggi, kemurungan  dan sebagainya. Masalah ini dapat diatasi dengan pengambilan nutriferon dan seterusnya wanita menopous dapat menjalankan kehidupan dengan lebih sihat dan ceria!

6) Mengurangkan infeksi dan sakit kronik pesakit-pesakit seperti Hipetitis B & C
Pengambilan nutriferon dapat mengurangkan infeksi dan mngurangkan ketidakselesaan akibat penyakit ini seperti mual, muntah-muntah dan kembung perut.

 Nutriferon adalah dalam bentuk sebuk.Boleh terus tuang kedalam mulut atau bancuh bersama minuman kegemaran anda!

                                                             Kandungan Nutriferon



Jika anda berminat atau ingin mendapatkan Nutriferon dan konsultasi PERCUMA, boleh hubungi saya sebagai pengedar sah Shaklee untuk mendapatkan harga berbaloi2...=)



Salam sihat& cantik,
Pn Nurul
Shaklee Indipendent Distributor (ID No: 910815)
sms/whatsapp-013-2066496






No comments:

Post a Comment