Wednesday 5 March 2014

Betul Ke ESP Mencantikkan Kulit??

Sekarang tengah HOTT!!! Promosi ESP besar-besaran...BELI 6 PERCUMA 1... Dapat keahlian PERCUMA lagi...BONUS lagi..Siapa tak nak??kih2..Memang BEST...

Rugi sangat bagi siapa yang tak pernah cuba ESP ni lagi..Saya mula jatuh cinta dengan SHALEE setelah mengamalkan ESP SHAKLEE. Masa tu saya consume SET MENYUSU. Alhamdulillah, anak saya berumur 1 tahun 6 bulan, masih fully breastfeeding dengan bantuan Shaklee..

Lagi satu yang selalu digembar gemburkan, makan ESP Shaklee ni kulit boleh jadi cantik..Betul ke??
Memang, bagi yang belum pernah mencubanya, pasti ragu-ragu. Atau yang kurang SABAR, mesti jelak dengan produk Shaklee. Yela, nama pun suplemen, memang kesan tak akan nampak kesan dalam 1jam, 2jam macam ubat. Suplemen adalah makanan tambahan yang membantu memperbaiki sistem badan dengan menyahtoksin puncanya. Kalau muka berjerawat sebab hormon tak stabil, maka produk Shaklee akan memperbaiki hormon terlebih dahulu. Buat apa, ambil produk yang mengandungi bahan kimia terlarang semata-mata nak cantik cepat kan.. Bak kata orang, biar lambat, asal selamat. Bagi saya ESP ni takla terlalu lambat nak nampak kesannya. Saya consume dalam sebulan, kulit jadi moist, lembut dan licin. Kalau tak dulu kulit saya kering kontang..Tengok pun tak selera..hahaha



Jadi, bagi sesiapa yang menginginkan kulit cantik, boleh dapatkan segera daripada saya selaku pengedar sah Shaklee...
Owh sebelum tu nak tengok pengalaman-pengalaman  kawan-kawan kita yang pernah ambil ESP ni??Jom kita lihat..Apa kata survey...hihi










Bestnye ESP Shaklee ni...Anda juga boleh ambil bersama vitamin lain..Contohnya anda sering mengalami keguguran rambut, anda boleh ambil ESP+Zinc untuk memperkukuhkan akar rambut anda. Jika ingin kulit cantik, ESP+Vitamin C ataua ESP+Vitamin E. Nak jadikan ESP sebagai masker pun  boleh tau! Anda akan merasakan anda muda 10 tahun!=)


Salam sihat& cantik,
Pn Nurul
Shaklee Indipendent Distributor (ID No: 910815)
sms/whatsapp-013-2066496
fb:  https://www.facebook.com/FarmasiPakarSihatDanCatik


No comments:

Post a Comment