Sunday 12 January 2014

Shaklee Secara Online

Kelebihan Menjadi Ahli Secara Online


Assalamualaikum dan salam satu dunia..Sekarang sibuk diperkatakan harga barang naik rentetan dari harga minyak yang naik. Ada yang merungut, ada yang menambil langkah yang bijak dengan menceburkan diri dalam bisnes internet bagi menambah pendapatan keluarga. Ada yang berjaya sehingga mampu menjana pendapatan 5-6 angka.Malah lebih lagi!  Bagi yang ingin menceburkan diri dalam bidang bisnes internet, maka Shaklee Malaysia adalah jawapannya. Mengapa saya berkata demikian??Kerana bermula dari Oktober 2013, Shaklee Malaysia telah melancarkan bisness yang dijalankan adalah 100% online.Sangat mudah dan amat bertepatan bagi yang ingin menceburkan diri dalam bisnes internet.





Jom kita lihat Kelebihan Shaklee Malaysia Secara Online

1. Sistem beroperasi 24 jam setiap 7 hari seminggu. Shaklee Malaysia menyediakan kemudahan sebegini bagi memudahkan pengedar sah Shaklee membuat tempahan pada bila-bila masa. Inilah baru betul-betul bisness internet.

2. Jika ada pembeli yang ingin menjadi ahli, maka anda boleh mendaftarkan ahli baru itu secara online sahaja! Tidak perlu ke kaunter Shaklee Malaysia. Jimat masa, wang dan tenaga.Segalanya di hujung jari sahaja.

3. Pembelian semua barang hanya secara online sahaja. Pihak Shaklee Malaysia akan terus membuat penghantaran kepada anda atau pelanggan anda.

4. Jika anda telah memperoleh ahli baru, uv anda atau uv ahli boleh dipindahmilik secara online.

5. Bagi yang mencapai uv tertentu maka layak untuk mendapat bonus..$$$$

6. Sistem online yang diperkenalkan oleh Shaklee Malaysia juga  adalah sangat menjimatkan. Anda tidak perlu menempuh kesesakan lalulintas, tidak perlu beratur panjang malah menjimatkan minyak kereta. Bisness internet sebegini yang kita mahukan kan..

7. Selain itu, kita juga bebas daripada penggunaan dan penjualan vitamin sintetik kerana semua vitamin yang dikeluarkan oleh Shaklee Malaysia adalah semulajadi, halal dan selamat.

8.Komisyen yang akan diperolehi dari Shaklee Malaysia tidak perlu diambil di HQ. Pihak Shaklee Malaysia akan terus masuk ke akaun anda! Bisness internet yang sangat menguntungkan.

Setelah melihat kelebihan bisness internet yang diaplikasikan oleh Shaklee Malaysia, adalah faktor utama saya memilih Shaklee.  Bagi surirumah yang bosan dan tidak tahu ingin buat apa dirumah, apa kata anda cuba bisness internet yang paling mudah ini. Bagi yang ingin memulakan bisness internet juga amatlah dialu-alukan.

Jika berminat, atau ingin tahu lebih lanjut,sms/whatsapp "BISNESS SHAKLEE" ke 013-2066496. Jangan berlengah lgi..Jom sertai kami!Pasti tidak akan mengecewakan anda!


RAKAN SHAKLEE ANDA,



Salam sihat& cantik,
Pn Nurul
Shaklee Indipendent Distributor (ID No: 910815)
sms/whatsapp-013-2066496

No comments:

Post a Comment