Monday 10 February 2014

Diari Seorang Pengedar Shaklee

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua..

Seperti yang kita telah ketahui, sekarang ni, telah lahir ramai pengedar Shaklee..Ini menunjukkan satu fenomena yang amat baik sekali, kerana kita telah mempunyai kesedaran untuk menjaga kesihatan sejak dari muda lagi., termasuklah saya sendiri. Alhamdulillah, saya telah dipertemukan dengan Shaklee. Shaklee telah membantu saya dan keluarga hidup dengan lebih sihat dan gembira. Yela, kalau sakit sudah tentu kita sedih, kehidupan pun menjadi hambar.. Jika kita sihat, mudah untuk menguruskan rumah tangga, anak2 dan yang paling penting mudah untuk kita beribadah..


Sebenarnya, dalam menjual produk kesihatan ni, kita bukan sahaja menjual kemudian cari pelanggan baru..Tidak sama sekali. .Pengedar yang  berhemah akan memastikan produk yang dijual memberi kesan yang positif kepada pembeli..Setiap produk yang saya jual kepada pelanggan, saya akan pastikan ianya bersesuaian dengan pembeli. Jika berlaku "healing crisis" saya akan sama-sama mencari jalan bagi menyelesaikannya. Jadual pengambilan vitamin yang betul juga amat penting untuk diberikan kepada pelanggan supaya memberi kesan yang terbaik kepada pelanggan. Konsultansi seperti ini adalah amat penting supaya pelanggan saya berasa puas dengan produk yang digunakan. Bagi saya, menjual bukan lah sekadar ingin mengaut keuntungan, tetapi kepuasan pelanggan adalah keutamaan saya. Lagi ramai orang sihat, lagi bagus..Insya Allah, negara kita akan bertambah maju.

Oleh kerana kini saya adalah WAHM(Work At Home Mom), jadual saya menjadi lebih padat kerana urusan untuk update facebook page, update blog perlu dilakukan semasa anak tidur.  Pada waktu pagi, saya akan membuat amalan kerohanian,membuat schedule fb page,update blog..Setelah selesai semua itu, saya akan menyelesaikan kerja rumah dan anak pula.  Pada sebelah petang, saya lebih kepada melayan anak sambil membalas pm customer dan membaca buku mengenai kesihatan dan nutrisi. Jika berkesempatan saya akan update blog personal juga.

Pada waktu malam, saya mengikuti kelas fb ads  bagi meningkatkan kemahiran pengiklanan di facebook dan seterusnya dapat perturunkan ilmu secara PERCUMA kepada anak-anak buah.Kelas online ini berlangsung dari jam 9-11..Sebelum tidur saya kan update data customer dan membaca dari website.



Sekarang saya merasa amat gembira kerana menjadi WAHM kerana lebih dapat menumpukan perhatian kepada anak, suami dan bisnes. Bagi sesiapa yang berminat untuk join saya, amatlah di alu-alukan ye.. Saya akan berikan yan terbaik untuk anda. Antara bonus yang anda akan dapat dengan menyertai group kami adalah:

1) Tunjuk ajar membuat fb page(bagi yang tiada lagi)
2) Cara membuat fb ads yang betul ---bagi meminimumkan kos pengiklanan
3) Cara asas membuat blog
4) Dimasukkan ke dalam group facebook yang eksklusif dan power
5) Group whatsapp dan telegram bagi mengatasi masalah pengguna dengan cepat dan pantas
6) Coaching secara online
7) Tips SEO bagi mendapat carian pertama di Google
8) Strategi asas pemasaran produk
9) Asas penggunaan internet (bagi yang tidak mengetahui sistem online)
10) Cara close deal dengan pelanggan.

Macam-macam lagilah manfaat yang anda akan dapat dengan menyertai group kami..

Berminat untuk menjadi Ahli Shaklee??Sila Klik Di bawah


Cara Menjadi Ahli Shaklee



Salam sihat& cantik,
Pn Nurul
Shaklee Indipendent Distributor (ID No: 910815)
sms/whatsapp-013-2066496


No comments:

Post a Comment