Saturday 22 February 2014

Khasiat Minyak Ikan kepada Ibu Hamil

Apabila seseorang itu mengetahui dirinya hamil, pasti terukir kegembiraan di bibir dan rasa tak sabar nak menanti kelahiran orang baru. Pelbagai persiapan dilakukan seperti membeli baju, pampers, stroller, car seat dan sebagainya. Semua persediaan fizikal telah disediakan. Namun persediaan mental bayi?Adakah diberi keutamaan?Adakah anda makan makanan berkhasiat, bersenam, mengambil supplemen dan sebagainya..

Jom harini saya ceritakan bagaimana nak mendapatkan anak bijak dan mempunyai IQ yang tinggi. Seperti  yang kita ketahui, semasa bayi dalam kandungan, apa yang ibu makan, itulah yang bayi akan dapat. Jadi, jika ibu makan makanan yang berkhasiat, Insyaallah bayi turut mendapat khasiatnya..Jika ibu hamil makan makanan yang merapu?? Sudah tentu effect nya pada bayi juga.


Tahukah anda pengambilan minyak ikan semasa trisemester kedua adalah amat penting untuk perkembangan IQ bayi dalam kandungan. Pengambilan Omega Guard Shaklee dapat membantu ibu hamil melahirkan anak yang bijak. Ini kerana,Omega Guard Shaklee adalah minyak ikan yang terbaik di dunia. Omega Guard Shaklee ialah minyak ikan yang mengandungi asid lemak 3. Ia mengandungi DHA, EPA,ALA dan banyak lagi asid lemak omega -3 semulajadi. Omega tidak dapat dihasilkan oleh badan, oleh itu pengambilan omega dalam diet harian ibu hamil adalah sangat penting. Mari saya tunjukkan khasiat-khasiat yang akan anda perolehi dengan pengambilan Omega Guard semasa hamil.




1. Membantu perkembangan memori janin
2. Membantu tumbesaran dan perkembangan otak janin.
3. DHA  yang terkandung dala Omega Guard Shaklee merupakan nutrien utama untuk otak, sistem saraf dan retina bayi dalam kandungan.
4. Sistem imun ibu hamil semakin bertambah baik dan jarang dijangkiti demam, selsema atau batuk.
5. Omega Guard Shaklee juga mengawal tahap kolestrol dalam badan ibu hamil.
6. Omega Guard membantu mengawal berat badan ibu hamil yang selalunya akan naik mendadak semasa hamil.


Faedah dan kebaikan Omega Guard yang lain:


Jika anda mahu anak yang dilahirkan bijak dan anda pun sihat sepajang tempoh kehamilan, jadi jangan berlengah lagi..Jom dapatkan Omega Guard Shaklee..Harga sangat berbaloi2 dan boleh tahan sehingga 3bulan...Wowww!!!
So,jangan segan silu untuk menghubungi saya selaku pengedar sah Shaklee di talian 0132066496(nurul)


Salam sihat& cantik,
Pn Nurul
Shaklee Indipendent Distributor (ID No: 910815)
sms/whatsapp-013-2066496
fb:  https://www.facebook.com/FarmasiPakarSihatDanCatik


No comments:

Post a Comment