Wednesday 5 February 2014

Rahsia Wanita Perancis Tidak Gemuk

Walaupun wanita Perancis suka makan pasta,daging dan makanan yang menggemukkan,tapi kenapa mereka berbadan langsing macam anak dara..Bukan sahaja badan mereka langsing, malah mereka tidak mendapat penyakit diabetis atau penyakit jantung.Nak tahu rahsia mereke??



Rupa-rupanya mereka mengamalkan red wine.Terdapat kandungan tersembunyi rupanya dalam wine merah iaitu wine merah kaya dengan Resveratrol. Inilah elemen yang membantu mereka tidak mendapat masalah kegemukan walaupun tabiat makan mereka tidak sihat. Mereka bukan sahaja tiada masalah kegemukan, malah tidak mendapat masalah kesihatan seperti penyakit jantung dan kencing manis!Wooww...

Jadi persoalannya, apa kaitannya Vivix dan wanita perancis??Kaitannya adalah kita ingin langsing dan sihat seperti wanita Perancis kan?Jadi kita perlu minum wine merah ke?Semestinya tidak lah kan....Kita tidak perlukan red wine yang mengandungi alkohol di dalamnya kerana alkohol adalah haram bagi orang Islam. Oleh itu, para saintis telah menghasilkan minuman botanik yang memberi kesihatan pada penduduk dunia iaitu VIVIX. HALAL dan semulajadi tanpa perasa tiruan.



Kandungan Vivix

Kepekatan Resveratrol dalam sebotol Vivix adalah tinggi berbanding mana-mana makanan tambahan. VIVIX Shaklee juga adalah gabungan 2 bahan anti oksida terbaik di dunia dan membentuk satu tonik yang terhebat pada abad ini.



Antara Fungsi Vivix

Dalam sebotol VIVIX ini, terdapat pelbagai fungsi dan dapat memberi manfaat pada kita yang menggunakannya. Selain itu, VIVIX ini bukan sekadar omongan kosong ye, ia telah dibuat kajian dan telah diujikaji keberkesanannya sebelum ia dipasarkan.

Di bawah adalah bukti ujian klinikal terhadap produk antioksidan dengan jenama terkenal yang lain..




Oleh kerana VIVIX bermula dari tahap yang asas iaitu DNA, maka VIVIX sangat membantu induvidu yang mempunyai masalah berikut:


  1.  Saluran jantung tersumbat
  2. Gaout
  3. Diabetis
  4. Kanser
  5. Penuaan
  6. Lemah tenaga
  7. Komplikasi akibat diabetis
  8. Tekanan darah tinggi
VIVIX telah banyak membantu ramai orang dengan izin Allah..

Sesunggahnya nikmat kesihatan itu adalah nikmat yang perlu dihargai oleh setiap orang..





Tahniah pada anda yang telah mempercayai VIVIX


Jika berminat, boleh hubungi saya sebagai wakil sah shaklee dan dapatkan konsultansi secara PERCUMA!
Sms/whatsapp ke 013-2066496

Salam sihat& cantik,
Pn Nurul
Shaklee Indipendent Distributor (ID No: 910815)
sms/whatsapp-013-2066496


No comments:

Post a Comment