Thursday 6 February 2014

Kombinasi Vitamin Untuk Kulit Gebu dan Cantik

Secara lumrahnya, setiap wanita menginginkan kulit yang cantik dan gebu. Sebaik-baiknya adalah kecantikan itu lahir dari dalam dan luar. Maksudnya, memulihkan bahagian dalaman dan mencantikkan bahagian luar. Yang penting sihat dan cantik...Terdapat wanita di luar sana yang terlalu ghairah ingin cantik sehingga mengabaikan kesihatan dengan menggunakan produk yang berbahaya dan mengandungi bahan kimia.


Jika anda tidak mahu terjebak dengan set-set kecantikan yang tumbuh bagai cendawan selepas hujan yang tidak di kenalpasti tahap keselamatnnya, adalah lebih baik anda mencuba Set Kecantikan Shaklee yang halal, selamat dan berkesan. 

Jom kita kenali kombinasi vitamin yang boleh membantu kita mencantikkan kulit muka untuk nampak lebih cantik, tegang dan berseri-seri sehingga suami tidak pandang lain..




Kombinasi Vitamin hebat yang dapat membantu anda adalah B-Complex, Vitamin C dan Vitamin E.

Untuk lebih mantap, tahan lama dan anti penuaan, anda digalakkan untuk mengambil juga ESP, Collagen Powder dan GLA Complex.



Jom anggun,sihat dan cantik dengan kombinasi Vitamin Kecantikan!




1. B-Complex
Sebenarnya banyak fungsi B-complex ini,di antaranya adalah untuk mengurangkan stress atau tekanan. Jika kita sentiasa berada dalam keadaan tertekan, berkerut muka, sudah pasti muka kita akan kelihatan lebih tua dari usia. Oleh itu, pentingnya B-Complex ini dalam kehidupan anda. Pengalaman saya sendiri, sejak mengamalkan B-Complex, saya jarang marah dan tertekan. Selain itu, B-Complex juga membantu dalam kestabilan dan meningkatkan proses pemikiran, menggalakkan sistem kardiovaskular, mencegah barah serviks, mengalakkan penyakit jantung dan maca-macam lagilah...




2. Vitamin C
Kecantikan:
Mencantikkan Kulit- Pengambilan Vitamin C setiap hari dapat membantu melambatkan proses penuaan,menyekat pembentukan pigmen yang akan menyebabkan kulit berjeragat dan menjadikan kulit lebih cerah dan berseri-seri

Membentu Kolagen- Merangsang pembentukan kolagen dalam badan yang menghalang otot menjadi lembik dan kulit muka menjadi berkedut.

Kesihatan:
Merendahkan Kolestrol- Mampu mengurangkan kolestrol dalam darah, mengahalang pendarahan dalaman dan mengekalkan kapilari darah yang sihat.

Mememerangi kanser- Penyakit kanser adalah penyakit yang amat menakutkan semua orang. Oleh itu, Vitamin -C adalah satu-satunya anti-oksidan yang berkuasa menignkatkan interferon semulajadi yang merangsang pengeluaran T-Cells untuk melawan sel-sel kanser dan membuang bahan kimia daripada tubuh kita.


3. Vitamin E

Kecantikan:

Anti Penuaan-Pengambilan 1 kapsul Vitamin E setiap hari mambantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut garis halus, parut dan bintik penuaan. Ianya mampu memulihkan tekstur kulit dan tona kulit.

Membaiki parut- Dapat membaiki bengkak dan ulser kulit. Vitamin E ini boleh digunakan terus pada luka seperti membuat masker untuk mengurangkan kesan parut.

Nak tengok keberkesanan Set Kecantikan putih gebu dimana pengguna telah menggunakan set ini..Jangan terkejut ye..Anda pun boleh dapat kulit cantik putih gebu macam ni tau!



Boleh lihat perbezaan sebelum dan selepas kan??
Nak dapatkan harga istimewa dengan konsultansi sepanjang hayat secara PERCUMA??
sms/whatsapp laju2 ke 013-2066496(nurul)



Salam sihat& cantik,
Pn Nurul
Shaklee Indipendent Distributor (ID No: 910815)
sms/whatsapp-013-2066496



No comments:

Post a Comment