Monday 17 February 2014

Kelebihan Mendaftar dengan Group Jutawan Ummigenius

Assalamualaikum semua..





Kerap kali orang bertanya, mengapa nak kena daftar ahli, saya bukan nak berjual?Saya boleh beli dari SID Saklee...Tahukah anda, alangkah ruginya jika anda berfikiran sedemikian kerana terdapat banyak sangat faedah dengan menjadi ahli Shaklee ni..Antaranya adalah cashback. Jika anda membeli sesuatu produk,anda akan mendapat point, macam kita kumpul point utk JCard(Jusco), Tesco Card, Giant Card, Bonuslink dan sebagainya. Begitulah juga dengan Shaklee. Beli dan dapat point. Dengan minimum uv 150 (point), anda boleh dapat cashback rm25++. Jika anda bukan ahli siapa yang akan dapat cashback ni??Tentunya pengedar yang jual kepada anda..Rugi kan??

Mengapa anda WAJIB mendaftar dengan Group Jutawan kami??


1) Group kami menekankan penjualan produk dan bukan semata-mata mencari orang-orang bawah dan langsung tidak berlaku penindasan.
2) Bagi pengguna TEGAR Sahklee, anda boleh menikmati harga yang lebih murah. Anda juga boleh mengumpul point dan mendapat cashback! Selain itu, konsultation adalah PERCUMA seumur hidup. Konsultansi cara pengambilan vitamin, interaksi satu vitamin dengan vitamin lain adalah sangat penting ye..
3) Bagi yang berminat untuk menjalankan perniagaan, terdapat banyak kelebihan yang akan anda perolehi..Antaranya:
-Tiada paksaan dalam menghadiri kelas atau seminar. Kebiasaannya coaching dilakukan secara online atau di rumah2 mengikut keselesaan. Tidak perlu ke hotel2 besar tinggal anak suami atau anak bini..huhu
-Mementingkan amalan kerohanian seperti solat tahajjud, zikir, motivasi diri sendiri, bersedekah, solat dhuha dan sebagainya. Insyaallah, jika hubungan kita dengan Allah secara automatik hubungan kita dengan manusia akan baik. Pelanggan pun mudah tertarik dengan kita.
-Support group secara eksklusif di facebook, whatsapp dan telegram. Insyaallah anda tidak akan rasa dipinggirkan malah lebih teruja dengan maklumat2 dan perkongsian yang diberikan.
-Memperolehi ilmu asas tentang blog, SEO(mendapat carian pertama di google),cara mewujudkan fb page bagi yang baru, Facebook advertising yang berkesan dan murah, iternet marketing dan lain-lain.

Jadi, tidak kira sama ada anda pengguna Shaklee atau ingin menjana pendapatan dengan Shaklee, let's join our big group...Group kami juga adalah group yang terlatih untuk memberi konsultansi, group yang  terpantas berkembang dan antara group yang mencatat sales tertinggi..

Jadi, tunggi apa lagi, Jom Daftar Menjadi Ahli Shaklee sekarang juga.
Nak tahu cara mendaftar??Mudah sahaja..Terdapat 2 cara untuk menjadi Ahli Shaklee:


  1.  Daftar ahli Shaklee secara PERCUMA dengan pembelian 200 points (lebih kurang RM600) dan secara automatik anda telah menjadi ahli Shaklee secara PERCUMA. Macam mana nak dapat 200point ni??Mudah sahaja, kumpul pembelian anda dengan rakan, adik beradik atau saudara mara. Cukup 200point, lakukan pembelian dengan kami, dan kami akan memberi keahlian PERCUMA kepada anda.
  2. Daftar ahli bersama Ummigenius dengan hanya RM65 sahaja tanpa membeli apa-apa produk.
Jika berminat, jangan segan silu untuk menghubungi saya selaku pengedar sah Shaklee yang bertauliah di talian 0132066496 (nurul)



Salam sihat& cantik,
Pn Nurul
Shaklee Indipendent Distributor (ID No: 910815)
sms/whatsapp-013-2066496

fb:  https://www.facebook.com/FarmasiPakarSihatDanCatik?ref=hl




No comments:

Post a Comment