Monday 10 February 2014

Kenapa Saya Pilih Shaklee

Dalam banyak2 syarikat suplemen, mengapa saya pilih Shaklee??Sebelum saya mengambil keputusan untuk memilih Shaklee untuk keluarga saya, saya membuat sedikit kajian tentang Shaklee ni dahulu..Tentang status halal, kandungan produk, keberkesanan produk dan sebagainya.

Pertama sekali, produk Shaklee ini adalah HALAL dan telah diiktiraf oleh ISA (Islamic Service of America) iaitu satu badan yang telah dilantik oleh JAKIM Malaysia untuk memberi sijil halal. Jadi, saya menggunakan produk Shaklee dengan penuh keyakinan dan tanpa was-was.



Selain itu, Shaklee juga amat berbeza dengan produk lain kerana setiap produk yang dikeluarkan telah dikaji dan diteliti bagi menjamin kualiti dan mutu keberkesanan bagi setiap produk.
Pihak Shaklee sentiasa memastikan produknya menepati ciri-ciri seperti berikut:





Sentiasa Selamat

-Shaklee akan menjalankan lebih daripada 350 ujian pada setiap ramuan baru untuk mengesan bahan pencemaran berbahaya, dan menjalankan lebih daripada 80 000 ujian kualiti setahun bagi memastikan ketulenan dan kebolehan potensi sebenar.


Sentiasa Berkesan

-Pihak Shaklee juga bertanggungjawab dalam memberikan produk yang berkesan. Ia terbukti berkesan daripada pemilihan bahan-bahan semulajadi,sehinggalah  terdapat lebih 100 kajian penerbitan. Pada 2007, kajian menunjukkan mereka yang mengambil suplemen Shaklee selama lebih 20 tahun mempunyai kesihatan yang lebih baik berbanding mereka yang mengambil suplemen lain atau tidak mengambil suplemen langsung. 


Sentiasa Mesra Alam

-Lebih 55 tahun, Shaklee telah meneraju dalam pergerakan alam sekitar dan menjadi syarikat pertama yang diiktiraf sebagai  Climate Neutral. Produk yang dikeluarkan adalah benar-benar selamat untuk kita dan bumi juga!

Best dan berkualiti kan??Selain itu, apa yang membuat saya tertarik adalah harga produk yang sangat berpatutan dan setanding dengan kualiti produknya.

Bagi yang ingin menjalankan perniagaan hanya dari rumah juga sangat sesuai kerana sistem Shaklee sekarang adalah 100% online. Jadi tak perlu risau jika tak boleh berbisnes kerana  tak boleh keluar rumah, kerana kini segala-galanya di hujung jari sahaja!

Jika berminat untuk bersama-sama menjana pendapatan let's join us!Tiada sistem penindasan,akan di tunjuk ajar oleh mentor yang bertauliah dan coaching melalui online sahaja!=)


Salam sihat& cantik,
Pn Nurul
Shaklee Indipendent Distributor (ID No: 910815)
sms/whatsapp-013-2066496



No comments:

Post a Comment