Thursday 6 February 2014

Peluang Menjana Pendapatan Dengan Shaklee untuk Orang Sabah dan Sarawak

Terdapat berita paling menggembirakan bagi warga Sabah dan Sarawak kerana baru-baru ini pihak Shaklee telah mengumumkan satu berita bahawa harga Shaklee adalah sama dengan Semenanjung...Wow!!macam tak sangka sebab biasa kalau kita beli barangan mesti harga Sabah dan Sarawak akan lebih tinggi berbanding Semenanjung. Sekarang sama?

Lagi2 di saat semua harga barang naik, Shaklee pula turunkan harga.
Syukur Alhamdulillah..Kegembiraan yang tidak terhingga kerana saya juga tinggal di Bintulu,Sarawak.


Ini adalah antara petikan yang telah diumumkan oleh pihak Shaklee:

''Effective from 1Feb 2014 onwords, East Malaysia product price and PV will be lower down so that both East Malaysia and West Malaysia Price and PV will be the same"

Jadi, apa tunggu lagi warga Sabah dan Sarawak, jom grab peluang hebat ini! Bagi anda yang tinggal di negeri Sarawak, boleh hubungi saya segera untuk mengetahui lebih lanjut mengenai Shaklee, Bagaimana menjadi Ahli, Nak dapat bonus dan sebagainya. Takut nak masuk ahli sebab takut nak kena mantain point??Tak perlu berbuat begitu jika anda membeli untuk keperluan anda dan keluarga. Takut juga nak bisnes sebab tiada masa, anak kecil2 susah nak bawa keluar? Tak perlu susah2, coaching akan dijalankan secara online sahaja. Boleh berbincang sambil menyusu anak je tau!

Tempahan pun hanya melalui online sahaja..Segalanya di hujung jari sahaja!



Bagaimana nak membeli atau berniaga hanya atas talian atau online sahaja?Senang sahaja..Insyaallah, saya akan tunjukkan jalannya..Ingin seretai  kumpulan kami yang telah melahirkan ramai usahawan Shaklee yang berpendapatan 3,4,5 angka!

Jangan segan2 untuk hubungi saya di 013-2066496(nurul) untuk mengetahui peluang bisness Shaklee..Lagi2 anda yang berada di Sarawak. Pasaran yang masih kosong dan berpeluang tinggi..

Anda akan diberikan coaching secara persendirian, online dan akan dimasukkan ke dalam group eksklusif FB, whatsapp dan telegram yang tiada pada pengedar lain..



Join Us! Sms/Whatsapp saya di 013-2066496


Salam sihat& cantik,
Pn Nurul
Shaklee Indipendent Distributor (ID No: 910815)
sms/whatsapp-013-2066496




No comments:

Post a Comment